Z nezjištěných příčin se začne po 3-4 hodinách provozu přehřívat motor!, Chybí kryt motoru, Čelní sklo - popraskané, Levé přední a pravé zadní světlo - rozbité, Potrhané sedadlo, Spodní kryty kabiny a kryty motoru - deformace, Na všech částech drobné deformace, odřený a odloupaný nátěr a hluboká koroze, Značné vůle ve všech čepech, Opotřebená hnací kola a pásy, Odpojená expanzní nádoba a není chladící kapalina, Provozní oděrky a poškození, Poškozená přední část od kamínků, Poškrábané okno od stěračů, Škrábance na karoserii, Celková koroze kabiny, Celková koroze karosérie, Celková koroze nástavby, Provozní vůle v ovládání, Provozní vůle v uložení, Únik oleje z hydrauliky, Úniky provozních kapalin, Opotřebený interiér, Polámané plastové části, Vlivem dlouhého stání mohou být některé pohyblivé části zatuhlé či zarezlé, Znečištěný interiér